duminică, 7 septembrie 2008

The one & only

Fascinata de ceea ce fac, ma vezi pierduta printre carti, invatand noptile, uitand zilele. Te uiti pe sub sprancene, incerci sa intelegi, dar totusi o intrebare nerostita iti ramane pe buze.. de ce .. de ce faci toate acestea? In momentul cand va prinde viata raspunsul imediat va fi.. e singurul lucru care nu m-a dezamagit vreodata.. cat i-am dat atat mi-a data.. nimic mai mult, nimic mai putin...
De ce nu pun aceeasi pasiune in legaturile cu oamenii? De ce nu ma implic la fel de mult? O fac .. dar nu arat... de ce sa arat... sa ma poti rani mai tare? pentru ce? pentru ce sa vreau ceva ce nu ma vrea? pentru ce sa inot impotriva curentului? (poate pentru ca altfel nu as mai fi eu.. dar asta nu inseamna ca nu pot sa ma schimb)

.... crezi ca daca ai stii ce in e sufletul meu.. s-ar schimba ceva? eu nu...

Un glob de cristal intalnind pamantul inghetat... un suflet sfaramat, in mii de cristale imprastiat

Niciun comentariu: