joi, 10 decembrie 2009

i belive i can fly

Uneori ma incearca starea de a ma simti cel mai norocos om de pe pamant. Si, in acest timp ma cuprinde un sentiment profund de recunostinta.
Daca ar fi sa clasific, in viata mea exista 5 categorii de persoane importante:
  • persoane care au grija de mine sa nu ma calce vreo masina, sa nu zbor din tren, sa nu raman prin munti - ingeri pazitori
  • persoane care imi dau de mancare - simple things that make a difference
  • persoane care imi ridica moralul cand e sub nivelul marii - people keepers
  • persoane la care pot sa freak out - consultanti de criza si la nivel decizionali
  • persoane care ma fac sa plutesc - zburatori inspirationali
  • * aici sunt inclusi si "trimitatorii" de melodii frumoase
  • aa.. si mai sunt cei care ma provoaca sa dau mai mult decat ceea ce stiam ca pot, sa fiu mai buna decat credem ca sunt ...
Mai sunt si cei care ma vegheaza de undeva din umbra, facundu-si simtita doar prezenta subtila.
Mai exista si un personaj aparte, combinatie de cele de mai sus, si ceva mai mult.

Sau, pe scurt, ET people - Extraordary Type of person!

Sunt recunoscoare pentru fiecare ET pe care l-am intalnit!
Sunt recunoscoare pentru fiecare ET prezent in viata mea!

Un comentariu:

Anonim spunea...

imi place cum scrii spor in continuare