miercuri, 22 iunie 2011

- M-ai esti?
- Da, m-ai pierdut!
- Ti-am spus ca o sa intarzii!
- Stiai ca nu astept!
- Mereu ai facut doar ce ai vrut!
- Un visator pierdut printre nori!
- Si tu m-ai iubit!
- Nemuritor si rece!
- Aprinde-mi stele din cerul inimii!
- O sa torn o galeata de apa rece!
- Stii ... o sa mi se faca dor de tine!
- Voi fii aici mereu ... intr-o forma sau alta!
- Insa, eu nu!
- Tremuri...
- Imi tremura vocea ce rosteste in soapta cuvintele nespuse ...
- Te vei uita in urma ta?
- La ce sa ma uit? Cand imi voi lasa deoparte mandria, tu vei fi de mult plecat!
- Si daca ... totusi ... am sa-ti astept privirea?
- Si daca ea va intarzia sa apara?
- Esti doar o nota dintr-o lunga simfonie!
- De cand mi-am dorit o muza!
- Un cantec surd ascultat mut si orb!
- Te-as putea iubi!
- Da .. intr-un vers!
- Nu ... nu te-as ascunde in pagini de carte!
- Mi s-ar pierde forma, mi s-ar usca culoare, amestec dulce de caramele moi!

Un comentariu:

Anonim spunea...

"Imi tremura vocea ce rosteste in soapta cuvintele nespuse ..." -superb!!
Sa ai o zii buna :*