luni, 14 aprilie 2008

O mie de motive ...

Sunt cel mai norocos om de pe pamant.. pentru ca tu ma ai in fiecare gand..

Pentru ca am cunoscut oameni super faini, pentru ca am avut o echipa supermegagen, pentru ca exista pdseii, pentru ca am niste prieteni cu adevarat deosebiti care apar si sunt alaturi de mine exact la momentul potrivit, pentru ca bate vantul, pentru ca miroase a liliac, pentru ca relatiile de prietenie se pot continua si dupa lungi pauze, pentru ca sunt nori pe cer, pentru ca unele sentimente nu dispar niciodata, pentru ca uneori trebuie sa pierzi ca sa realizezi cat de mult iti doresti un lucru, pentru ca mi-ai zis Mali-Melo, pentru ca zambesc, pentru ca maine o iau de la capat cu alt proiect fain, pentru ca nu crede nimeni ca sunt din Bucuresti, pentru ca am ales sa traiesc fiecare clipa in loc sa dorm, pentru ca exista noaptea, pentru ca dormeai in bratele mele, pentru ca am gasit o directie, pentru ca visele imi dau aripi sa zbor dincolo de nori!!!

Niciun comentariu: