sâmbătă, 5 aprilie 2008

Sa vorbim despre etica

Si daca etica in sine, nu ar fi un subiect suficient de controversat si delicat in acelasi timp, hai sa vorbim despre etica activitatilor promotionale.
Da... asta e tema pe care mi-am ales-o pentru licenta, eu cu manutza mea, nu mi-a impus-o nimeni, nu am fost obligata in nici un fel... a fost o alegere proprie...
De sa-mi aleg ceva simplu si accesibil, cand pot sa ma complic? De ce sa nu-mi prind urechile printe conduite morale, principii, valori si norme de conduita, printre coduri, restrictii, si legi carora li se gaseste o hiba pentru a putea fi incalcate?


De ce? Pentru ca pot sa le descurc pana la urma, pentru ca reprezinta o provocare si mai ales pentru ca vreau altceva! Asa ca o sa fiu incapatanata pana la capat!

3 comentarii:

O spunea...

hint: încearcă Minima moralia a lui Pleşu. e un "îndreptar" simplu şi util. succes.

Anonim spunea...

si eu as vrea sa imi aleg tema asta.. ai avut probleme cu documentatia? ce facultate ai terminat? Ioana

Anonim spunea...

buna Mali!daca mai esti si poti si vrei sa mi dai un reply cu prima ocazie ar fi perfect.am ales si eu tema asta foarte accesibila si cred ca mi-ar prinde bine niste idei..sfaturi poate de la tine, daca e in regula si nu sunt sub cheie :). mersi, Claudiu.