luni, 26 mai 2008

Tren sau destinatie

Mi s-a spus ca viata este o gara, in care in fiecare moment sosesc si pleaca trenuri. Ai un bilet. Depinde doar de tine in ce tren te urci, doar ai grija ca unele dintre ele opresc o singura data in gara ta. Pleaca si nu se mai intorc...

Si daca in acel moment nu eram pregatita sa prind trenul vietii mele? Vroiam sa mai ratacesc putin aiurea, vroiam sa fiu sigura de ceea ce imi doresc.
Conteaza trenul cu care mergi? sau conteaza sa ajungi la destinatie?
Cand o sa stiu ca vreau sa ajung acolo, o sa gasesc trenurile potrivite pentru a-l prinde din urma, pentru a-l ajunge as alerga dupa el, si o sa ma urc in el.
Si daca trebuie sa ajung doar la destinatie... atunci o sa gasesc o mie de metode pentru a-mi atinge visul.

oo da... mi-ai zis ca o sa doara ... dar nu stiam ca trebuie sa renunti de tot, pentru a realiza cat de mult iti doresti acel lucru..

... nu sunt gata sa merg pe drumul tau, dar cand o sa fiu o sa zbor spre tine...

Niciun comentariu: