miercuri, 15 octombrie 2008

Transformare

Cum sa-ti explic astfel incat sa poti intelege ca toata aceasta boala e doar o doar o reactie corporala a procesului prin care-mi trece sufletul?
Imi arde corpul in timp ce frigul imi trece prin vene. Tremur. As vrea sa urlu de durere. In jur rasuna dureros doar tacerea. Simt cum mi se stinge sufletul, il simt pierzandu-se-n neant. Nu .. nu moare, se transforma. Momente de cruda luciditate se contopesc cu pierderi de memorie si ameteli hipnotice. Vagi franturi de amintiri indepartate, se-ntrepatrund cu perceptii reci ale realitatii lumii. Mi-e teama sa transform in cuvinte ceea ce percep la nivel intuitiv
Regenerarea presupune transformare; evolutia necesita transformari sucesive, caracterizate prin schimbari haotice.

ssshh ... cresc!!!

Niciun comentariu: