sâmbătă, 2 mai 2009

A long week

Gata! Plec! In 15 minute am facut bagajul si am iesit pe usa.

Am fugit de un hoas in speranta ca o sa-l ordonez. Am gasit metoda de linistit ganduri.. sau mai degraba de vanturat ganduri. Am savurat culori si miresme, m-am plimbat prin ploiaie, m-a nins, am stat la soare. ... si intr-un final m-am intors.. plecasem cu un haos, m-am intors cu doua... as putea spune ca am fost la cules senzatii.. vizuale, auditive, kinestezice... dar am gasit si una noua.. de fapt mai veche.. dar uitata.. pluti pluti pluti...

Ma obisnuisem cu idee ca oamenii care cunosc foarte multi oameni, intr-o zi se plictisesc, devinind reci, luand un aer plictisit si anost... cu o moaca.. de ma mai plictisesti mult, ascunsa sub un zambet fals.. Cum stabilitatea nu e punctul meu forte, intr-o luni am intalnit un om, care mi-a infirmat teoria.

Dupa o pauza de relaxare.. au urmat 2 zile de lucru infernale... o ora de somn.. prezentat proiect la 7 jumatate dimineata.. prezentat campanii seara...

Apoi ia-o de la capat...

Uneori imi doresc o viata de om normal, un program fix, culcat la 11-12 seara, dupa-amieze libere sau in oras cu prietenii... un confort caldutz.... apoi cand toate lucrurile astea prind imagine... realizez ca nu-s de mine..
are prea mult farmec haosul imprevizibil

Niciun comentariu: