luni, 21 iulie 2008

Critici

Desfiinteza-ma sistematic. Critica-ma. Fii nemultumit(a) de tot ce fac... Singura reactie de care te vei lovi va fi o incapatanare feroce ce lupta pentru ceea ce crede, care apara ceea ce simte, care intr-un final stie ce vrea.

Da.. cred in vise, in idealuri tangibile si realizabile ... asta e tot ce am mai de pret ... entuziasm .. un zambet fascitat de idei ascunse in povesti, sclipiri in ochi aprinse de imaginatie, si tremur usor incercand sa ghicesc ganduri inainte de-a fi spuse, fara sa pun intrebari...

Cred ca in viata poti sa ajungi sa faci ce-ti place. Asta vreau si asta o sa fac. Pentru ca altceva nu vreau sa pot sa fac. Stiu ca nu e usor, stiu ca de lovesti cu capul (sau cu totul) de ziduri... dar pana nu simt eu... pana nu-mi dau eu seama de semnificatia cuvintelor tale.. nu o sa inteleg...

"Vorbim peste 5 ani"... da vorbim... sa nu uiti....

Ai grija pe unde pasesti... nu-mi strivi tu visul sub picioare

Niciun comentariu: