duminică, 25 ianuarie 2009

Bilant



I went through hell and now i'm rising.

Realizari 2008:

  • distrus sistem nervos
  • inceput de distrugere vedere
  • i killed my heart

Realizari 2009:
  • continuare distrugere organism .. dar cu masura
  • inceput de punere pe picioare
  • au inceput sa se vindece ranile
  • realizare planuri pe termen lung
  • vorbit in fata a 160 de oameni
  • am recunoscut ca am gresit :)) constiinta-mandrie 1-0
  • incep sa zambesc...

Da, mai am momente in care ma plimb confuza, pe drumuri pline de ceatza deasa. Mai am momente in care astept sa ating fundul oceanului ca sa prind putere sa-mi iau avant sa ma ridic spre suprafata.
Plutitul meu aerian, coordonat de inertie, incepe sa prinda directii, firave inca... dar fiecare copac, la inceput a fost un firisor de planta.
Imi schimb sistemul de referinta din exterior spre interior. Poate o sa mai fiu haos o perioada... dar incep sa devin ordonata (mersi Andy)...

Un comentariu:

Nona spunea...

160 de oameni? Wow..asta e ceva :) Sper sa fie un an foarte bun si incearca sa te odihnesti mai mult. Asa o sa zambesti si mai des :D Pup