sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Nu e vorba despre tine...

Imi vine sa-mi urlu nepuninta.
Stiu ... , dar nu simt...!!!

Imi vine sa tip de stangacie...
Simt..., dar nu stiu ce sa fac...!!!

Aceleasi trairi, doar in alt timp. Ciclicitate. Se spune ca viata iti da acelasi examen pana cand iti inveti lectia. Uneori treci examenul.. si la un moment dat, mai tarziu, uiti lectia.. stai linistit .. ti-l va da din nou!

Si in final nici nu e vorba despre tine, e vorba despre celalalt. Cand cineva tipa la tine, sunt frustarile lui/ei care de cele mai multe ori nu au nici o legatura cu tine, cand te enervezi, e doar un cumul de alte frusturi adunate, care la un moment dat explodeaza... daca esti in zona ar fi bine sa te feresti... sau devii victima colaterala..
Am un dubiu daca chiar si intr-o relatie de prietenie e vorba despre tine, sau despre o nevoie si o dorinta a celeilalte persoane, pe care tu poti sa o acoperi sau sa o indeplinesti...
In dragoste? .. e un dans complex... fiecare cu piticii lui... piticii vostrii danseaza impreuna!
Devin observator detasat (oare?) al propriilor trairi. Ma uit la viata mea, cum se deruleaza ca fiind un film strain...

Niciun comentariu: