sâmbătă, 6 februarie 2010

. si de la capat

Vreau un strop de magie. Mi-e dor de ninsorile cu fulgi mari si multi, de case inzapezite cu cosurile fumegand, mi-e dor de brazii impodobiti cu ghirlande argintii.

Am chef sa plec departe.. departe de lumea dezlantuita. Am nevoie sa petrec timp eu cu mine, am nevoie sa ma regasesc, am nevoie sa ma redescopar, am nevoie sa constientizez cine sau ce sunt.

Mi-am scurcircuitat memoria.. am uitat aproape tot ce s-a intamplat in ultima luna - imi aduc aminte esentialul... 4 saptamani de iad.. indulcite cu zambete candide si portii haotice de ras ... care in sfarsit au trecut. 14 examene... in 21 de zile... 5 examene in 3 zile consecutive, peste 10 ore de lucru pe zi... si conditii de stare de spirit foarte "favorabile" .. pe care am avut grija sa mi le creez singura... Daca as putea sa devin expert intr-un domeniu.. autosabotajul cu siguranta este unul dintre ele..

Astfel, viata mea s-a impartit in .. inainte de 7 februarie.. si dupa 7 februarie... e un fel de revelion personal, in care vreau sa las in urma tot balastul adunat pana acum.

Daca am gresit.. iarta-ma! Imi pare rau! Si ofera-mi darul de a avea ocazia sa indrept boroboatele facute, lasa-ma sa recladesc structurile fisurate!

Daca iti pasa ... spune-mi!

Daca nu mai conteaza.... I`m let it go! I let you go! So, let me go!

No regrets!

Niciun comentariu: