miercuri, 3 februarie 2010

Imi caut alta muza!


Ce necesita din partea sa oferi un raspuns? Ce te costa o incurajare? Ce era atat de greu sa raspunzi la o rugaminte?

Daca ti-am cerut ajutorul, inseamna ca am suficient de multa incredere in tine incat sa renunt la mandria de a face totul singura, mai ales cand e vorba de ceva ce tine de ambitie.

Ma alint cu povesti, si ma folosesc de iluzii pentru a-mi sustine motivatia pe alte planuri. Iar cand obiectivul e atins si iluzia e ireala.. ii dau drumul, asemeni unui balon cu heliu, ce-si gaseste libertatea printre nori.

Imi place sa visez cu ochii deschisi, imi place sa crosetez dorinte, dar nu tin neaparat ca toate sa devina realitate... uneori... trecand un vis prin sita realitatii iti dai seama ca nu e fezabil.. Iar in urma ramane praf... de stele.

Idealurile sunt proiectii ale persoanei in sisteme de imagini si idei, constructii in plan mental care-i asigura si ghideaza existenta.

Functionez pe baza de frumos!

3 comentarii:

Daniela spunea...

Iti citesc posturile de ceva timp, si recunosc nu o data m-am regasit in gandurile tale:). Insa postul de astazi este o imagine a lor perfecta:).

Alex(a) spunea...

Tocmai vroiam sa scriu ceva similar cu mesajul postat de Daniela.:)

E ciudat de frumos ca desi nu ne cunoastem sau ne cunoastem de relativ putin timp - in cazul nostru:) - totusi, suntem atat de apropiati prin cuget si simtiri.

Interconectati de ... praf de stele:)

Iar cine nu stie sa aprecieze "frumosul"...poate-i in sinea lu...urat.

Malina Neagu spunea...

sau poate are doar alta conceptie despre frumos...

cumva toti suntem interconectati, ramane doar sa identificam acele liante care ne unesc si ne aduc impreuna