duminică, 7 decembrie 2008

My kid












Mi-a atras atentia din alte 20 de persoane. Mi-a placut mult cum s-a prezentat: sunt mai mult decat varsta mea, si nu vreau ca lumea sa ma considere un pusti. Incercand sa ma apropii de el, am crezut ca o sa ma ia la pumni. L-am "bombardat" cu pestisori (un fel de post-uri cu ganduri de apreciere). De fapt i le strecuram pe nesimtite in buzunare. Nu ma crede niciodata cand ii ziceam ca nu mai pun nimic la cale (si avea dreptate).


Dupa 2 zile imi tinea lectii de viata si facea pe psihologul cu mine. Fugea de subiectele in care trebuia sa vorbeasca despre el. Ma regaseam atat de mult in reactiile si compartamentul lui.


El Horia, varianta de 17 ani si masculina a lui eu.


I-am promis ca il plimb cu barca dar a venit frigul...

Niciun comentariu: