vineri, 15 ianuarie 2010

Enjoy a cup of happiness


Nu simti cu capul si nu gandi cu inima. Nu face bine la stomac!!!

Mai bine nu gandi! Mai bine nu simti! Pur si simplu fii... prezent la ce se intampla in jurul tau, la ce se intampla in interiorul tau. un observator flamand de curiozitate.

Jocuri si provocari... Care e granita pana la care mergi? Pana lasi jocul sa se joace? Ne jucam cu sentimente? Atunci alege.. te joci cu inima mea... ma joc cu sufletul tau ... Pentru orgoliul meu si pentru sufletul tau..

Provocari.. sa-mi depasesc toate limitele... incep sa-mi placa momentele in care tu continui, desi toti iti spun sa renunti... renunta la ceva, nu ai cum sa le faci pe toate.. eh nu.. mai bine, mai adauga ceva.. si se eficientizeaza totul...

Inclind sa cred ca viata este o combinatie de elemente de chimie si fizica... totul se reduce la niste elemente simple care functioneaza dupa anumite legi.

Un lilu imi soptea intr-o vara "Imi vine sa urlu ca viata e a draq de frumoasa", adaug in miez de iarna.. "Deschide ochi si ai sa vezi..."

Nu s-a schimbat nimic esential, fundamental s-a schimba totul... o contraditie printre multe altele...

my life is really perfect!! iar imperfectiunile prezente in ea.. o fac sa fie si mai perfecta...

Just happy, really happy ... and without a reason,

dupa cum ar spune o fosta draga pseudo cunostinta, actual nimic... te puuuup!

La reeeveedeeereee!!!

Niciun comentariu: