vineri, 29 ianuarie 2010

Vise cu aroma de cinism!!!

Din capitolul "vreau / mi-ar placea" sau "mi-ar placea/vreau":

- sa fiu ordonata - haosul e perfect ordonat.. doar ca se adreseaza unei nise
- sa nu mai pierd cursurile/ sa uit unde le-am pus in noaptea de dinainte de examen .. si atunci ce motiv as mai gasi sa pierd vremea?
- sa fiu organizata si sa nu mai las lucrurile pe ultima suta de metri ...s-ar pierde tot hazul
- sa fiu tot timpul vesele si bine dispusa... "mai rarutz, ca-i mai dragutz"
- sa invat sa am rabdare - vulcanii stinsi sunt predictibii...
- sa ajung la Crucea de pe Caraiman ... de data asta pana la capat nu doar sa o vad de pe creasta
- sa vad 3 rasarituri de soare de pe 3 varfuri de munte diferite ...
- sa mai cred in povesti si in zane bune ... nu neaparat in feti-frumosi si printi cu stea in frunte
- sa invat sa gatesc - totusi... si ceaiul e o arta.. in anumite culturi...
- sa fiu cu tine ... hai sa vedem ce replica imi servesti la faza asta...

Hai sa fim seriosi!!!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Despre ambitia cuiva de a face alt om din mine (Lucian Avramescu)

da-ma la remaiat,
du-ma la intors, tese-ma din nou,
zugraveste-ma, pune-mi alt guler,
alta manseta, alt zbenghi,
da-mi alt numar la pantofi,
toaca-ma marunt
si umple-ma cu condimentele moralei tale,
impunge-ma cu o mie de sfaturi,
imprastie-ma in patru vanturi
si vei observa ca acolo unde cad
se umple locul de mine.

P.S- Fii asa cum esti si cum iti vine sa fii!!!
Mi-e oricum imi place oricum de tine ;)
Lilu